Ana içeriğe atla

Outlook 2016 E-mail ayarları ve kurulumu

Merhaba, Bu makalemizde size Outlook 2016 programına mail bağlamayı göstereceğiz.
İlk olarak Programı açıyoruz.
Programı açtıktan sonra “Dosya” sekmesine Tıklıyoruz.
Açılan pencerede “Hesap Ayarları” bölümüne tıklıyoruz.
Açılan pencerede “Yeni” butonuna tıklıyoruz.
Gelen pencerede “Elle Kurulum ve Ek Sunucu Türleri”ni seçip, “İleri” Diyoruz
Gelen pencerede “POP veya IMAP”ı seçiyoruz ve “İleri” diyoruz.
Kutucuklara kendi bilgilerinizi girdikten sonra “Diğer Ayarlar…” butonuna tıklıyoruz.
“Giden Sunucusu” sekmesi altında “Giden Sunucum (SMTP) için kimlik doğrulaması gerekiyor.” ve “Gelen posta sunucum ile aynı ad ayarlarını kullan.”ı seçiyoruz ve “Gelişmiş” sekmesine tıklıyoruz.
Burada sadece “Giden sunucusu (SMTP)” Değerini 587 yapıyoruz ve “Tamam” Diyoruz.
Eğer yukarıdaki gibi bir ekran görüyorsanız kurulumu doğru yaptınız demektir. “Kapat”ı tıklıyoruz.
Outlook hesabınız başarılı bir şekilde kurulmuştur. “Son”a tıklayarak İşlemi tamamlayabilirsiniz.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnternet Tarayıcılarında Java Kurulumu ve Etkinleştirmesi (Resimli Anlatım)

Merhaba ,  Bu anlatımda Java Kurulumu ve Bazı internet Tarayıcılarında Etkinleştirme nasıl yapılır onu anlatacağım.  Kurulum Nasıl Yapılır ;  En güncel java setup linki ;  https://java.com/tr/ Aşağıda Paylaşacağım link ise programın kendi setup dosyasıdır ;  https://java.com/en/download/manual.jsp Kurulum İse ;  1.Adım 2.Adım Java Etkinleştirme (Firefox , İnternet Explorer , Google Chrome ) Google Chrome   Web tarayıcısı menüsü üzerinden, "Özelleştir ve Google Chrome Ayarları" nı tıklayın ve "Ayarlar" 'ı seçin. "Ayarlar" bölümü altındaki "Gelişmiş ayarları göster" 'i tıklayın. "Gizlilik" menüsü altındaki "İçerik ayarları.." 'nı tıklayın. Diyalog penceresi açıldığında, "JavaScript" alanını bulun ve "Bütün siteler için JavaScript Çalışsın (önerilen)" 'i seçin. Kapatmak için "Tamam" düğmesini tıklayın. "...

Word Belgesini Pdf Olarak Kaydetme

Word Belgesini Pdf Olarak Kaydetme Microsoft’un Office 2013’te yaptığı bir takım yeni özellikler sayesinde artık Word üzerinde oluşturduğunuz dokümanları Pdf olarak yüksek kalitede kaydedebilirsiniz. Günden güne ülkemizde artan akademik merak sonunda hepimizi sürekli sunum yapan, projeler hazırlayan ve elektronik dokümanlarla içli dışlı halde yaşayan canlılara çevirmiş durumda. Böyle durumlarda ihtiyacınız olan dijital belge kalitesini genellikle Adobe Reader üzerinde çalışan .pdf dosyaları ile yakalayabilirsiniz. Eğer sizde Microsoft Word’de hazırladığınız belgeleri, PDF (Portable Document Format; Taşınabilir Belge Biçimi) olarak kaydetmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Hazırsanız başlayalım. Word Belgesi Pdf Olarak Nasıl Kaydedilir? 1-)   Öncelikle boş bir “Word 2013” belgesi açarak örnek yazıları yapıştırıyoruz. 2-)   Giriş kısmından “Dışa Aktar” sekmesine geliyoruz. Ve “Pdf Belgesi Oluştur” diyoruz. 3-)   Klasik dosya kaydetme ekranından kaydediyoru...

Microsoft Office Outlook’a E-posta Hesabı Ekleme Kurulum (Resimli Anlatım)

İlk e-posta hesabınızı ayarlama 1.   İlk kez Outlook başlatın. 2.   Hoş Geldiniz ekranında   İleri ’ye tıklayın 3.   E-posta hesabı eklemek için,   Evet 'e ve ardından   İleri 'ye tıklayın      4.  Adınızı, e-posta adresinizi ve parolanızı girip   İleri 'ye tıklayın.      Not: Bilgisayarınız Microsoft Exchange Server kullanan bir kuruluşun etki alanına bağlıysa, Exchange hesabınız bilgisayara oturum açarken kullandığınız parolayı kullandığından, e-posta bilgileriniz otomatik olarak eklenir ve parola kutusu görüntülenmez 5. Son 'a tıklayın Başka bir e-posta hesabı ayarlama El ile yapılan ayarları kullanarak bir Exchange veya Office 365 hesabı ekleme Bir Exchange sunucusuna bağlanırsanız, çoğu durumda hesabınızı kendiniz ayarlamanız gerekmeyecektir. İlk kurulum girişiminiz başarısız olursa yeniden denemenizi ve bu da işe yaramazsa Exchange e-posta yöneticinize danışmanızı öneririz. Önemli : Outlook...