Ana içeriğe atla

Microsoft Office Outlook’a E-posta Hesabı Ekleme Kurulum (Resimli Anlatım)

İlk e-posta hesabınızı ayarlama

1. İlk kez Outlook başlatın.
2. Hoş Geldiniz ekranında İleri’ye tıklayın
3. E-posta hesabı eklemek için, Evet'e ve ardından İleri'ye tıklayın

     4. Adınızı, e-posta adresinizi ve parolanızı girip İleri'ye tıklayın.
     Not: Bilgisayarınız Microsoft Exchange Server kullanan bir kuruluşun etki alanına bağlıysa, Exchange hesabınız bilgisayara oturum açarken kullandığınız parolayı kullandığından, e-posta bilgileriniz otomatik olarak eklenir ve parola kutusu görüntülenmez
5. Son'a tıklayın


Başka bir e-posta hesabı ayarlama

El ile yapılan ayarları kullanarak bir Exchange veya Office 365 hesabı ekleme
Bir Exchange sunucusuna bağlanırsanız, çoğu durumda hesabınızı kendiniz ayarlamanız gerekmeyecektir. İlk kurulum girişiminiz başarısız olursa yeniden denemenizi ve bu da işe yaramazsa Exchange e-posta yöneticinize danışmanızı öneririz.

Önemli :Outlook'u önceki bir sürümden Outlook 2016 sürümüne yükselttiğinizde, oturum açma veya başlatma hataları alıyorsanız, bunun nedeni Exchange Otomatik Bulma Hizmeti’nin yapılandırılmamış veya düzgün çalışmıyor olmasıdır

E-posta hesabını silme


Windows için Outlook 2013 veya Outlook 2016 uygulamasını ilk kez çalıştırdığınızda, Otomatik Hesap Kurulumu özelliği otomatik olarak başlatılarak ilk e-posta hesabının eklenmesi sağlanır.


       1. Dosya sekmesine ve ardından sağdaki bölmede Hesap Ekle’ye tıklayın.
2. Hesap Ekle kutusunda E-posta Hesabı seçiliyken adınızı, e-posta adresinizi ve parolanızı girin, ardından parolanızı yeniden girin ve İleri’ye tıklayın
3.  Şunlardan birini yapın:
  -  Hesap Ekle kutusunu kapatmak için.Son’a tıklayın.
 Başka bir hesap ekle’ye tıklayın ve bu yordamın 1 ile 3 arasındaki adımlarını izleyin.
        Not : Bazen Outlook 2013 yeni bir hesabı otomatik olarak kuramaz ve şifrelenmemiş bir  posta sunucusu bağlantısı kullanarak yeniden denemenizi isteyebilir. Bu da işe yaramazsa    hesabı kendiniz ekleyebilirsiniz. Emin olmadığınız tüm ayarlarla ilgili yardım için e-posta  yöneticinizle veya sağlayıcınızla iletişim kurun
     El ile kurulum veya diğer sunucu türleri'ni seçin ve İleri'ye tıklayın.
     2. Microsoft Exchange Server veya uyumlu hizmet’i seçin ve İleri’ye tıklayın.
     3.  Exchange sunucusunun adını yazın. Exchange yöneticisi size bu adı verebilir.
     4.   Önbelleğe Alınmış Exchange Modu'nu kullanmak için Önbellekli Exchange Modu Kullan'ı işaretleyin. Önbelleğe Alınmış Exchange Modu, ağ bağlantınız yavaş veya kullanılamaz olduğunda bile Exchange posta kutunuzdaki öğelerinizle çalışmanızı sağlar.
     5.   Kullanıcı Adı kutusuna kullanıcı adınızı yazın.
     6.    İsterseniz, aşağıdakilerden herhangi birini yapın:
o      -Diğer Ayarlar'a tıklayın. Sekmelerden herhangi birinde, istediğiniz veya Exchange yöneticinizin değiştirmenizi istediği seçenekleri belirleyin.
o    Sunucunun adınızı tanıdığını ve bilgisayarınızın ağa bağlı olduğunu doğrulamak için Adları --  -Denetle öğesine tıklayın. 3. ve 5. Adımlarda belirttiğiniz hesap ve sunucu adlarının altı çizili duruma gelmesi gerekir. Adınız altı çizili değilse Exchange yöneticinize başvurun
        7.Diğer Ayarlar’a tıklayıp Microsoft Exchange Server iletişim kutusunu açtıysanız Tamam düğmesine tıklayın.
        8. İleri’ye ve Son'a tıklayın.

Bir e-posta hesabını silmeye karar verirseniz aşağıdakileri uygulayın:

1.   Dosya sekmesine tıklayın.
2.   Sağ bölmede, Hesap Ayarları'na ve sonra Hesap Ayarları'na tıklayın.

 3.    E-posta hesapları listesinde, silmek istediğiniz hesabı seçin ve ardından Kaldır’a tıklayın.


Takipte Kalınız ,



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Windows Çalıştır Kısayolları (Windows Cmd Kısayolları)

WİNDOWS ÇALIŞTIR KISAYOLLARI   WİNDOW S ÇALIŞTIR NASIL AÇILIR? ÇALIŞTIR’I AÇMAK İÇİN KISAYOL VAR MI?   Çalıştır’ı açmak için de bir çok farklı yöntem bulunuyor. En hızlı üç yöntemden bahsedeceğim. Çalıştır’ı açmak için; WİNDOWS+R TUŞUNA BASARAK ÇALIŞTIR’I AÇMAK. Bilgisayarınızda sol alt köşede bulunan Windows logolu tuş’a basılı tutarken R harfine basabilirsiniz. Sol alt köşede çalıştır açılacaktır. ARAMA’DAN ÇALIŞTIR’I AÇMAK. Başlat butonuna tıklayarak, menüyü açalım ve arama içinde çalıştır yazalım. Aramadan bulduğunuz çalıştır uygulamasını tıklayarak açabilirsiniz. WİNDOWS 10’DA ÇALIŞTIR’IN KISAYOLU DA VAR. Çalıştır’ın bir kısayol olduğunu belirtmiştik, kısayolların da kısayolu olmalı. Windows 10’da Windows+X tuşuna basarak veya başlat butonuna sağ tıklayarak aşağıdaki pencereyi açabilisiniz. Bu alanda çalıştır’ı göreceksiniz. Tıklayarak açabilirsiniz.   Kısayollar ; Yanında   New   yazanlar Win7 ile gelenler. Program Ekle/Kaldır =   appwiz.cpl Yönetimse

İnternet Tarayıcılarında Java Kurulumu ve Etkinleştirmesi (Resimli Anlatım)

Merhaba ,  Bu anlatımda Java Kurulumu ve Bazı internet Tarayıcılarında Etkinleştirme nasıl yapılır onu anlatacağım.  Kurulum Nasıl Yapılır ;  En güncel java setup linki ;  https://java.com/tr/ Aşağıda Paylaşacağım link ise programın kendi setup dosyasıdır ;  https://java.com/en/download/manual.jsp Kurulum İse ;  1.Adım 2.Adım Java Etkinleştirme (Firefox , İnternet Explorer , Google Chrome ) Google Chrome   Web tarayıcısı menüsü üzerinden, "Özelleştir ve Google Chrome Ayarları" nı tıklayın ve "Ayarlar" 'ı seçin. "Ayarlar" bölümü altındaki "Gelişmiş ayarları göster" 'i tıklayın. "Gizlilik" menüsü altındaki "İçerik ayarları.." 'nı tıklayın. Diyalog penceresi açıldığında, "JavaScript" alanını bulun ve "Bütün siteler için JavaScript Çalışsın (önerilen)" 'i seçin. Kapatmak için "Tamam" düğmesini tıklayın. "

Word Belgesini Pdf Olarak Kaydetme

Word Belgesini Pdf Olarak Kaydetme Microsoft’un Office 2013’te yaptığı bir takım yeni özellikler sayesinde artık Word üzerinde oluşturduğunuz dokümanları Pdf olarak yüksek kalitede kaydedebilirsiniz. Günden güne ülkemizde artan akademik merak sonunda hepimizi sürekli sunum yapan, projeler hazırlayan ve elektronik dokümanlarla içli dışlı halde yaşayan canlılara çevirmiş durumda. Böyle durumlarda ihtiyacınız olan dijital belge kalitesini genellikle Adobe Reader üzerinde çalışan .pdf dosyaları ile yakalayabilirsiniz. Eğer sizde Microsoft Word’de hazırladığınız belgeleri, PDF (Portable Document Format; Taşınabilir Belge Biçimi) olarak kaydetmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Hazırsanız başlayalım. Word Belgesi Pdf Olarak Nasıl Kaydedilir? 1-)   Öncelikle boş bir “Word 2013” belgesi açarak örnek yazıları yapıştırıyoruz. 2-)   Giriş kısmından “Dışa Aktar” sekmesine geliyoruz. Ve “Pdf Belgesi Oluştur” diyoruz. 3-)   Klasik dosya kaydetme ekranından kaydediyoruz. 4-)  V