İlk e-posta hesabınızı ayarlama
1. İlk kez Outlook başlatın.2. Hoş Geldiniz ekranında İleri’ye tıklayın
3. E-posta hesabı eklemek için, Evet'e ve ardından İleri'ye tıklayın
4. Adınızı, e-posta adresinizi ve parolanızı girip İleri'ye tıklayın.
Not: Bilgisayarınız Microsoft Exchange Server kullanan bir kuruluşun etki alanına bağlıysa, Exchange hesabınız bilgisayara oturum açarken kullandığınız parolayı kullandığından, e-posta bilgileriniz otomatik olarak eklenir ve parola kutusu görüntülenmez
5. Son'a tıklayınBaşka bir e-posta hesabı ayarlama
El ile yapılan ayarları kullanarak bir Exchange veya Office
365 hesabı ekleme
Bir Exchange sunucusuna bağlanırsanız, çoğu
durumda hesabınızı kendiniz ayarlamanız gerekmeyecektir. İlk kurulum
girişiminiz başarısız olursa yeniden denemenizi ve bu da işe yaramazsa Exchange
e-posta yöneticinize danışmanızı öneririz.
Önemli :Outlook'u önceki bir sürümden Outlook 2016
sürümüne yükselttiğinizde, oturum açma veya başlatma hataları alıyorsanız,
bunun nedeni Exchange Otomatik Bulma Hizmeti’nin yapılandırılmamış veya düzgün
çalışmıyor olmasıdır
E-posta hesabını silme
Windows için Outlook 2013 veya Outlook 2016
uygulamasını ilk kez çalıştırdığınızda, Otomatik Hesap Kurulumu özelliği
otomatik olarak başlatılarak ilk e-posta hesabının eklenmesi sağlanır.
1. Dosya sekmesine ve
ardından sağdaki bölmede Hesap
Ekle’ye tıklayın.
2. Hesap Ekle kutusunda E-posta Hesabı seçiliyken adınızı, e-posta adresinizi
ve parolanızı girin, ardından parolanızı yeniden girin ve İleri’ye tıklayın
3. Şunlardan birini yapın:
- Hesap Ekle kutusunu kapatmak
için.Son’a tıklayın.
Başka bir hesap ekle’ye tıklayın ve bu yordamın 1 ile 3 arasındaki adımlarını
izleyin.
Not : Bazen Outlook 2013 yeni bir hesabı otomatik
olarak kuramaz ve şifrelenmemiş bir posta sunucusu bağlantısı kullanarak
yeniden denemenizi isteyebilir. Bu da işe yaramazsa hesabı kendiniz
ekleyebilirsiniz. Emin olmadığınız tüm ayarlarla ilgili yardım için e-posta yöneticinizle veya sağlayıcınızla iletişim kurun
El ile kurulum veya
diğer sunucu türleri'ni seçin ve İleri'ye
tıklayın.
2. Microsoft Exchange
Server veya uyumlu hizmet’i seçin ve İleri’ye tıklayın.
3. Exchange sunucusunun adını yazın. Exchange yöneticisi
size bu adı verebilir.
4. Önbelleğe Alınmış Exchange Modu'nu kullanmak için Önbellekli Exchange Modu Kullan'ı
işaretleyin. Önbelleğe Alınmış Exchange Modu, ağ bağlantınız yavaş veya
kullanılamaz olduğunda bile Exchange posta kutunuzdaki öğelerinizle çalışmanızı
sağlar.
5. Kullanıcı Adı kutusuna kullanıcı
adınızı yazın.
6. İsterseniz, aşağıdakilerden herhangi birini yapın:
o -Diğer Ayarlar'a tıklayın. Sekmelerden herhangi birinde, istediğiniz veya
Exchange yöneticinizin değiştirmenizi istediği seçenekleri belirleyin.
o
Sunucunun adınızı tanıdığını ve bilgisayarınızın ağa
bağlı olduğunu doğrulamak için Adları -- -Denetle öğesine tıklayın. 3. ve 5. Adımlarda belirttiğiniz hesap ve sunucu
adlarının altı çizili duruma gelmesi gerekir. Adınız altı çizili değilse
Exchange yöneticinize başvurun
7.Diğer Ayarlar’a tıklayıp Microsoft
Exchange Server iletişim
kutusunu açtıysanız Tamam düğmesine tıklayın.
8. İleri’ye ve Son'a
tıklayın.
Bir e-posta hesabını silmeye karar verirseniz aşağıdakileri uygulayın:
1. Dosya sekmesine tıklayın.
2. Sağ bölmede, Hesap
Ayarları'na ve sonra Hesap
Ayarları'na tıklayın.
3. E-posta hesapları listesinde, silmek istediğiniz
hesabı seçin ve ardından Kaldır’a
tıklayın.
Takipte Kalınız ,
Yorumlar
Yorum Gönder